Union bank forex avdelning
Pakikipagkapwa definieras som delat själv eller delad identitet. Det kommer från ordet kapwa. Kärnkonstruktionen av filippinsk psykologi. Närmaste översättning är samstämmighet. Den förenar en av oss och den andra. ett koncept som deklareras av en ledande sociolog som filippinsk kärnvärde. Pakikipagkapwa är i vävnaden i vår kultur, vår etos. Det är i vår natur som filippinerna att vara snäll, medkänsla, att dela och att bry sig om. Det handlar om Ubuntu, ett kärnvärde av UnionBank vilket innebär att en person bara är en person i förhållande till andra. Som vår ordförande och vd Justo A. Ortiz säger, Pakikipagkapwa eller Ubuntu handlar om att ha en stark känsla av samhälle, av integration, vilket kan leda till gemensamt välstånd. Pakikipagkapwa är hur UnionBank och våra kunder stärker vår gemenskap av kunder, partners, anställda och aktieägare. Det handlar om att vara en med dem. Genom relevanta produkter och tjänster, både fysiska och digitala, delar vi resurser - innovativa idéer, expertråd, okonventionella lösningar. Genom initiativ för företagens sociala ansvar främjar vi en gemensam identitet och större inklusivitet. Det internetbaserade bankkortet och bankkortet Kreditkort Vi har det bredaste utbudet av kreditkort Personliga banker Söker inlåning, lån eller investeringar Konsumentlån Få snabbt godkännande, konkurrenskraftiga priser och utmärkt service för ditt drömhem eller bil. För våra kunder med en UnionBank Payroll ATM, vänligen klicka här för att ansöka om lönelån. Kom igång nu Personlig SmartBanking Vi hjälper dig att uppfylla dina drömmar med insättningsprodukter som erbjuder mest bekvämlighet, kreditkort som ger bra erbjudanden, investeringsfonder som producerar hög avkastning, betalningstjänster som har flera kanaler och konsumentlån som garanterar snabba godkännanden. Corporate SmartBanking Från prisbelönta kontanthanteringstjänster till överlägsna fondförvaltnings - och investeringsprodukter kan våra experter erbjuda SmartBanking-lösningar som är skräddarsydda för ditt företag. SMB SmartBanking Oavsett om du letar efter en flexibel kreditfacilitet för rörelsekapital, checkwriting-programvara som sparar tid och pengar eller onlinebank för att hantera dina pengar, kan vi hjälpa ditt företag att nå sin högsta potential. Medborgarskap Vi har ett högre syfte: att göra Da Diff genom att lyfta liv och uppfylla drömmar. Vårt ansvar går utöver att ge en god ekonomisk utveckling till våra kunder. Vi inser att vi som en del av en större gemenskap måste göra vår del för att skapa en lämplig och hållbar miljö för alla våra intressenter. Karriär och kultur UnionBank är hem till den mest innovativa banktalangen. Vi anställer, tränar och belönar vårt folk för att vara SmartBankers - relevanta, expertiska och utmanande konventioner. Vi är ständigt på utkik efter nyutexaminerade, bankpersonal och till och med branschkundtalare som är bra på att komma fram till lösningar och som har hjärtat att betjäna andra. UnionBank of the Philippines är reglerad av Bangko Sentral ng Pilipinas. För frågor och kommentarer, vänligen kontakta vår 24-timmars kundservice på (632) 841-8600 för Metro Manila 1-800-1888-2277 för inrikes gratisnummer och (IAC) 800-8277-2273 för internationell avgiftsfri samtal (se Kontakta oss för detaljer), eller skicka ett mail till customer. serviceunionbankph. 1 Se till att webbplatsadressen som visas i din webbläsare börjar med ebanking. unionbankph och en hänglåssymbol () bredvid den. Om du ser något annorlunda eller det inte finns någon adress, vänligen fortsätt inte och rapportera till oss omedelbart. 2 Du kan bara skriva in ditt lösenord eller PIN-kod med det virtuella tangentbordet. 3 Håll din enhet virusfri. Se till att du har en uppdaterad antivirusprogramvara. 4 För att säkra ditt konto rekommenderar vi starkt att du undviker att hämta dina bankdokument med en offentlig dator. Mer information finns på sidan Säker surfningsriktning eller ring vår 24-timmars kundsupport på (02) 8418600. 1 Se till att Webbplatsadressen som visas på din webbläsare är Filippinas unionbank och har en hänglåssymbol () bredvid den. Om du ser något annorlunda eller det inte finns någon adress, vänligen fortsätt inte och rapportera till oss omedelbart. 2 Du kan bara skriva in ditt lösenord eller PIN-kod med det virtuella tangentbordet. 3 Håll din enhet virusfri. Se till att du har en uppdaterad antivirusprogramvara. 4 För att säkra ditt konto rekommenderar vi starkt att du undviker att hämta dina bankdokument med en offentlig dator. Mer information finns på sidan Säker surfningsriktning eller ring vår 24-timmars kundsupport på (02) 8418600. 1 Se till att webbadressen som visas på din webbläsare börjar med ebanking. unionbankph och en hänglåssymbol () bredvid den. Om du ser något annorlunda eller det inte finns någon adress, vänligen fortsätt inte och rapportera till oss omedelbart. 2 Du kan bara skriva in ditt lösenord eller PIN-kod med det virtuella tangentbordet. 3 Håll din enhet virusfri. Se till att du har en uppdaterad antivirusprogramvara. 4 För att säkra ditt konto rekommenderar vi starkt att du undviker att hämta dina bankdokument med en offentlig dator. Mer information finns på sidan Säker surfningsriktning eller ring vår 24-timmars kundsupport på (02) 8418600. 1 Se till att Webbplatsadressen som visas på din webbläsare är Filippinas unionbank och har en hänglåssymbol () bredvid den. Om du ser något annorlunda eller det inte finns någon adress, vänligen fortsätt inte och rapportera till oss omedelbart. 2 Du kan bara skriva in ditt lösenord eller PIN-kod med det virtuella tangentbordet. 3 Håll din enhet virusfri. Se till att du har en uppdaterad antivirusprogramvara. 4 För att säkra ditt konto rekommenderar vi starkt att du undviker att hämta dina bankdokument med en offentlig dator. Mer information finns på sidan Säker surfningsriktning eller ring vår 24-timmars kundsupport på (02) 8418600. 1 Se till att webbadressen som visas på din webbläsare börjar med ebanking. unionbankph och en hänglåssymbol () bredvid den. Om du ser något annorlunda eller det inte finns någon adress, vänligen fortsätt inte och rapportera till oss omedelbart. 2 Håll din enhet virusfri. Se till att du har en uppdaterad antivirusprogramvara. 3 För att säkra ditt konto rekommenderar vi starkt att du undviker att hämta dina bankdokument med en offentlig dator. Mer information finns på sidan Säker Surfriktlinjer eller ring vår kundservice 24 timmar om dygnet på (02) 8418600. 1 Se till att Webbplatsadressen som visas på din webbläsare är Filippinas unionbank och har en hänglåssymbol () bredvid den. Om du ser något annorlunda eller det inte finns någon adress, vänligen fortsätt inte och rapportera till oss omedelbart. 2 Håll din enhet virusfri. Se till att du har en uppdaterad antivirusprogramvara. 3 För att säkra ditt konto rekommenderar vi starkt att du undviker att hämta dina bankdokument med en offentlig dator. Mer information finns på sidan Säker Surfriktlinjer eller ring vår kundservice 24 timmar om dygnet på (02) 8418600. 1 Se till att webbadressen som visas på din webbläsare börjar med ebanking. unionbankph och en hänglåssymbol () bredvid den. Om du ser något annorlunda eller det inte finns någon adress, vänligen fortsätt inte och rapportera till oss omedelbart. 2 Håll din enhet virusfri. Se till att du har en uppdaterad antivirusprogramvara. 3 För att säkra ditt konto rekommenderar vi starkt att du undviker att hämta dina bankdokument med en offentlig dator. Mer information finns på sidan Säker Surfriktlinjer eller ring vår kundservice 24 timmar om dygnet på (02) 8418600. 1 Se till att Webbplatsadressen som visas på din webbläsare är Filippinas unionbank och har en hänglåssymbol () bredvid den. Om du ser något annorlunda eller det inte finns någon adress, vänligen fortsätt inte och rapportera till oss omedelbart. 2 Håll din enhet virusfri. Se till att du har en uppdaterad antivirusprogramvara. 3 För att säkra ditt konto rekommenderar vi starkt att du undviker att hämta dina bankdokument med en offentlig dator. Mer information finns på sidan Säker Surfing Guidelines eller ring vår 24-timmars kundsupport på (02) 8418600.Foreign Exchange Solutions International Payments Ta emot och göra betalningar utomlands enkelt, effektivt, säkert och kostnadseffektivt. Du kan bidra till att minska betalningsriskerna genom vår marknadsövervakningstjänst, använda trådtjänster för att behålla kontroll över kassaflödet och underlätta betalningar och samlingar i olika valutor. Valutarisk Risk Management Utveckla en effektiv säkringsstrategi för att minska riskerna med att göra affärer internationellt. Våra verktyg hjälper till att minska effekterna av växelkursfluktuationer på vinster och hjälpa dig att hantera tidpunkten för kassaflödet mer effektivt. Valutakonton Öppna ett konto där du kan behålla utländska valutor för att optimera kassaflödet eller eventuellt tjäna ränta. Vi erbjuder efterfrågan konton och tid insättningar. PREMIER ONLINE BANKING Banking online med oss är säker, snabb och enkel. Få detaljer och utför transaktioner för alla dina behöriga konton - alla online, allt för din bekvämlighet. Inte säker på om webbbanken är för dig Lär dig mer om vad du kan göra när du bankar med oss online: Mobile Banking Premier Online Banking till hands. Vårt Premier Online Banking-app är det första steget att ha ett mobilkontor. Du kan komma åt dina Union Bank-konton från din mobilenhet när som helst och var som helst. Kontrollera din balans, betala en faktura eller överföra pengar mellan konton. För att starta. Anmäl dig till Premier Online Banking som ett sätt att se dina Union Bank-konton på nätet. Fyll i registreringsprocessen genom att klicka på ENROLL NU och skapa ett autentiskt ACCESS-ID och lösenord. När du har åtkomst till online-kontoinformation är du redo att ladda ner Premier Online Banking-appen. Anslut din smartphone eller annan mobil enhet till ditt konto. Genom att söka på The Union Bank kan du hitta Premier Online Banking-appen hos någon av dessa ansedda källor: När appen har laddats ner krävs information om internetbank för att få tillgång till din kontoinformation. Du måste ange ditt ACCESS ID, lösenord och svara på säkerhetsfrågor. När den här första konfigurationen är klar kommer din Smartphone att registreras i vårt system och kommer bara att uppmana dig att ange lösenordet för eventuella framtida inloggningsförsök. FÅ REKONOMINFORMATION PÅ DIN BEKÄMPNING Varför vänta på att pappersinställningar balanserar din checkbook Med Premier Online Banking kan du: Se kontoinformation för kvalificerad kontroll, sparande, CD, lån, kreditkredit och hypotekskonto. Kontrollera kontosaldon och betalningshistorik. Överför medel mellan bidragsberättigade unionsbankens inlåningskonton 8211 och schemalägg framtida överföringar. (Omedelbara överföringar kan göras med hjälp av widgeten EXPRESS TRANSFERS. Schemalagda överföringar kan göras med hjälp av widgeten SCHEDULED TRANSFERS). Ladda ner kontoinformation till Personal Financial Management-programvara. Betala räkningar online med vår CheckFree Bill Pay-tjänst. För en Premier Online Banking Demo. Klicka här . BETALA BILLS ONLINE Kick skrivande vanan 8211 och kyss kuvert, frimärken och staplar av papper farväl. Med vår online CheckFree Bill Pay-tjänst kan du: Betala praktiskt taget alla i USA från ditt behöriga kontokonto. Planera betalningar i förskott 8211 både engångsbetalningar och återkommande betalningar. Inbetalningar som lämnas in ACH (genom att tillhandahålla kontonummer som är associerade med den betalningsmottagaren) kommer att dras och läggas ut vid tidpunkten för schemaläggningen. Räknebetalningar som lämnas in som check (genom att ange betalningsmottagarens namn och adress) behandlas vid tidpunkten för schemaläggning men kommer att dras av och skickas när checken betalas in. Betala flera fakturor från betalningsmodulen. Se upp till 7 år av din betalningshistorik för historia (historiken är uppbyggd från den tid du registrerar dig för CheckFree Bill Pay) Få en hel del 8211, oavsett hur många konton du betalar varje månad, kan CheckFree Bill Pay-tjänsten betala dem för dig. Innan du börjar betala betalningar måste du alltid komma ihåg: Planera betalningen för att påbörja fem (5) arbetsdagar eller mer före bill8217s förfallodatum (inklusive eventuell grace period). Ge noggrann betalningsinformation och instruktioner så att räkningen kan behandlas ordentligt. Se till att du har tillgång till fond i ditt konto för att täcka betalningen. Gör inte 8220restricted8221 betalning, såsom en domstolsbeställd skatt, värdepappersavveckling eller internationell betalning. SERVICE DIN RÄKNINGAR Inga fler mail, telefonsamtal eller resor till banken för att betjäna dina konton. I stället kan du bara logga in på: Stoppa en betalning på ett konto på kontokort Skriv ut kopior av checkar eller pappersinställningar (ännu inte tillgängligt i Mobile Banking) Redigera din e-postadress Hantera alla enheter som är inskrivna i Mobilbanken Ställ in varningsanmälan och ta emot dem via online, e-post eller text. Redo att registrera dig It8217 är enkelt med ditt behöriga EU-bankkonto. ANMÄL DIG NU . GLÖMT DITT LÖSENORD. På vår hemsida går du till länken FORGOT PASSWORD (bredvid länken ENROLL NOW) och du kan få ett tillfälligt lösenord mailat till dig utan att behöva ringa in oss 8211 det här är till nytta för semester, kvällar och helger. ANVÄND ALDRIG DENNA SERVICE Skriv bara ditt ACCESS ID och lösenord högst upp till vänster på den här skärmen för att visa dina konton. Regleringsbyråer för två fakturautentiseringsbanker kräver att alla banker använder en metod. Kundkonton är säkra och kan inte nås av utomstående utan deras samtycke - Two Factor Authentication (TFA). Nedan finns flera frågor och svar på den här metoden: Vad är Two Factor Authentication (TFA) Tvåfaktorautentisering (TFA) är användningen av två olika metoder för att verifiera din identitet när du loggar in på Premier Online Banking. Varför använder vi Two Factor Authentication För att hjälpa oss att se till att den person som loggar in på ditt bankkonto är verkligen du. Banktillsynsmyndigheter har beslutat att TFA behövs för att öka säkerheten för internetbank. Vilka metoder används Den första metoden är vad du redan är van vid, ditt användarnamn och lösenord. Den andra är en slumpmässig fråga från en lista med frågor du tidigare angett. Denna fråga kommer att presenteras under två olika omständigheter: Du loggar in på Premier Online Banking från en ny internetadress, eller det har varit ett tag sedan vi har verifierat en internetadress som du tidigare använt. När är Two Factor Authentication kommer hit här nu krävde bankregulatorer att alla finansinstitut har det här på plats för sina online kunder i slutet av 2006. Måste vi använda det Om du utför transaktioner med Premier Online Banking kommer du att behöva att använda TFA, bankregler ger oss inget val i denna fråga. Vad är ditt formulär för onlinebanknadsformulär Klicka här för att se vår formulär för online-bankupplysningar Viktig information om formuläret för offentliggörande av betalningar och överföringar, hur de behandlas och publiceras. VIKTIGT FÖR SÄKERHETSDETALJER, PREMIER ONLINE BANKING BEHÖVER EN PASSORD BYTE VARJE SIX (6) MÅNADER. Systemet kommer att meddela dig när det är dags att göra så och befordra dig att skapa ett nytt, auktoriserat lösenord. Copyright 2008 Union Bank. Alla rättigheter reserverade, FDIC-medlem Alla lån som omfattas av normala kreditkvalifikationer. Webbplats utformad och utvecklad av Complete Network Management, Inc.
Comments
Post a Comment