Online baseball handels kortspel
Ett nytt spel för sportkort Sportskortet: en skatt till farsdagens ungdom, passeacute till dagens. Men Panini America CEO Mark Warsop satsar hes hittade rätt formel för att övertyga den yngre generationen att spendera på kort igen. En långtidssändare av kort för europeisk fotboll, plockade Panini bara sin första stora amerikanska egendom när den blev den exklusiva handelspartnern för NBA den här säsongen, efter att ligorna handlar om Topps och Upper Deck utgått. Marknaden har flyttat mot en äldre åldersgrupp och högre prispoäng, säger Warsop, som driver italienska företagets amerikanska operationer från kontor i Arlington, Tex. Ett stenkast från det sista söndags NBA All Star-spelet. Försök att spå spekulanter, kortföretag i de senaste åren har fokuserat på premium uppsättningar som säljer bortom prisklassen av barnbidrag. Att försöka vända det runt Panini sjunker 2,5 miljoner av sina 10 miljoner plus NBA-marknadsinvesteringar i lanseringen av ett interaktivt kortspel som kallar Adrenalyn. Idén: rita barn under 12 år med en kod kopplad till baksidan av varje kort som låter användare ladda ner spelare och deras statistik i sitt eget virtuella album online. Släppt precis före All-Star-helgen tillåter Adrenalyn barnen att ställa in egna däck av virtuella kort och använda statistiken för att tävla mot datorn eller varandra i virtuell basket. Priserna varierar från 99 cent ett paket till 5,99 för större uppsättningar som säljs hos stora återförsäljare som Wal-Mart och Kmart. Och kom ihåg att vända kort med vänner med vinnaren med förlorarna spelare Adrenalyn låter dagens barn göra något sådant online, där en spelare som förlorar en datortävling ser sitt virtuella kort svalnat upp och laddat upp på vinnarkonto. Handelskortindustrin har tydligt behov av en stor skada. Online-eran har skickat verksamheten till fritt fall. Försäljningen av sportkort har minskat till cirka 250 miljoner per år från en topp på över 1 miljarder år 1991, enligt uppskattningar från Beckett Media, en Dallas-baserad utgivare av kortinformation. Samtidigt som det blir nödvändigt att få barn till webbplatsen är Paninis NBA-strategi att gifta sig med traditionella kort med virtuella spel knappast en garanterad formel för framgång. Industriens tungvikt Topps och Upper Deck har försökt liknande initiativ under de senaste åren (Topps Town, en online-tävling med baseball-kortstatistik). Resultat: Branschförsäljningen har fortsatt att sjunka. Beckett Media uppskattar att 50 miljoner av försäljningsminskningen på 750 miljoner sedan 1991 har kommit under de senaste fyra åren. Den interaktiva världen kan vara där barnen är idag, men det finns också mycket konkurrens när du får dem där. Sony. Electronic Arts och andra erbjuder många alternativ. Varför samla in ett Peyton Manning-kort när du kan gå online och var Peyton Manning säger Tracy Hackler, som övervakar sportkortdata hos Beckett. Men Panini planerar att göra en stor push försöker. Företaget anmälde superstjärnan Kobe Bryant som sin främre man och gick med på att betala honom sju siffror årligen för framträdanden, autograf sessioner och att rubriken en ny annonskampanj som ska lanseras i slutet av februari. Kampanjen kommer att visas i tryck, radio, online och på barns tv-programmering på stora mediemarknader. Panini gav ut 65.000 paket kort till All Star-spelmästare, medan han utnyttjade stjärnor som Brandon Jennings och Rajon Rondo för att spela onlinespel med allmänheten på Fan Fest. Också på Warsops agenda: Panini Adrenalyn nätter på olika NBA arenor och fördelningen av 4 miljoner gratispaket till barn runt om i landet. Hes anmälde också heta rookies som Jennings, Hasheem Thabeet och skadade topputkastet Blake Griffin för kompletterande erbjudanden som inkluderar framträdanden och autographsigneringar. Varken optimisten, säger Warsop att han redan har börjat diskussioner med NFL för att hjälpa till att återskapa det här bolaget. Nyckeln: Vi vill marknadsföra tillbaka till barnen, säger han. Det är en bra tanke, men också en lång order. Theyve fick mycket att hålla dem upptagen i dessa dagar. Kommentarer är avstängda för det här inlägget. Skärmkortskapare Handskortverktyget ger eleverna ett alternativt sätt att demonstrera kunskap och färdigheter i läskunnighet när de skriver om populära kulturtexter eller exemplar från verkliga världar. Denna interaktiva låter eleverna skapa sitt eget tradingkort om en riktig eller fiktiv person, plats, objekt, händelse eller abstrakt koncept. Dessa kort kan användas med vilken typ av bok eleverna läser eller ämnen som de studerar och gör för en utmärkt förskrivningsövning för studenter som skriver berättande historier och behöver överväga karaktärer, inställningar och diagram. Specifika instruktioner leder studenter genom olika typer av kort, utökande studenter tänkande från grundläggande information och beskrivning av ämnet för att göra personliga kopplingar till ämnet. Spara möjligheten ger eleverna ett sätt att arbeta på ett utkast till sitt kort och komma tillbaka till det för att omarbeta och revidera vid behov och spara sin färdiga produkt för att dela med vänner och familj. Bilder kan laddas upp i kortet för att ge den färdiga produkten ett komplett och polerat utseende. Kort kan kombineras i en enda liten samling (8 kort maximalt) så att eleverna har möjlighet att sortera och gruppera liknande ämnen i en fil. Som ett exempel har vi gett en samling av kort om Shakespeare. Du kan ladda ner. rwt-filen (högerklicka på länken och välj Spara som) och ladda upp den till interaktivt Trading Card för att se hur samlingar kan användas i ditt klassrum. Lektioner som använder denna interaktiva betyg 1 ndash 2 160160 Lektion Plan Standard Lektion Genom en nära läsning av Amelia Bedelia. studenter läser materialet för att diskutera textberoende frågor, vilket främjar djupt tänkande om texten och dess karaktärer. Betyg 2 ndash 8 160160 Lektionsplan Standardlärarlärare vägleder eleverna för att noggrant se bilder från Civil Rights Movement och skriva bildtexter som exakt beskriver bilderna och deras troliga ändamål. Relaterade klassrums professionella utvecklingsresurser Betyg 3 ndash 6 160160 Leksplan Standard Lektion Houdini-rutan. Vad har Houdini gömt skrivande Creative Endings Studenter uppmanas att förstå en bok som läraren läser högt för att skapa en ny avslutning för det med hjälp av skrivprocessen. Betyg 6 ndash 8 160160 Lektionsplan Standardlektion Med hjälp av gratishandelskortet Mobilapp skapar eleverna handelskort för att dela egenskaper hos olika mineraler med sina klasskompisar och koppla användningen av mineraler till sina egna liv. Betyg 3 ndash 8 160160 Mobil App Organisera förstärkare Sammanfatta Invigorate students039 skriva med ett interaktivt verktyg som gör det möjligt för dem att visa sin förståelse med hjälp av en mobilapp. Betyg 1 ndash 5 160160 Professional Library Journal Med utgångspunkt i forskningsbaserade principer för vokabulärinstruktion och multimediaundervisning presenterar denna artikel 10 eVoc-strategier som använder fria digitala verktyg och Internetresurser för att framkalla student039 engagerade ordförrådslärande. Betyg K ndash 8 160160 Professional Library Book Den här resursen visar hur du använder TV, film, videospel, musik, tidskrifter och andra medier för att motivera studenter och förbättra läskunnighet. MLB Showdown 2001. Trading Card Game Har regnigt väder förstört din eftermiddagsspel En gång för ofta Är du på humör för att spela boll klockan 4 är det dags att spela baseball i ditt eget vardagsrum. Detta nya spel från Wizards of the Coast handlar om collectible baseball kort som du faktiskt kan spela boll med. Dina fave lag och spelare är på helt skarp utseende kort med sin statistik baserat på deras årstid 2000 prestanda. Theres också bilder av spelarna i action och några av de roligaste förstoppade ansiktsuttryck någonsin. Att spela boll är ganska enkelt. Först bygger du ditt lag - varje spelare är värt poäng och du har bara så många. Bättre spelare kostar mer men hela Cubs line-up är billigare än smuts. Sedan ställer du upp dem - det är en stor utfällning att använda tills du blir van vid att spela, då kan du gräva den och spara massor av utrymme. För att spela spelet ställer du upp dina smeter, väljer en startkärl och rullar en dö för att kasta bollen. Det är så enkelt. Varje kort visar vad som händer när de är på fladdermöss, allt du behöver göra är att spela. Det är det grundläggande spelet, det avancerade spelet blir svårare med substitutioner, buntar, promenader och strategikort för att krydda spelet. Det största problemet med MLB Showdown 2001 är behovet av utrymme. Du behöver ett bord att spela på tills du gräver utfällningen och du behöver alltid en platt plats för att rulla tärningarna. Om du är en basebollsmut slår det inte ut att samla kort du inte kan leka med och det är ett roligt spel att starta. Vad är det om det är ett collectible baseball kortspel. Samla dina favoritspelare, bygg ditt drömlag och spela boll med dina vänner och fiender. Hur svårt är det du spelar mot dina kompisar så det beror på hur smart de är. Åldersgräns: Thumbs Up: 4 på en regnig dag - Spela boll Spela ett lag vs. något lag. En hemmakörning kommer inte att krossa ditt grannarfönster. Thumbs Down: Du behöver mycket utrymme. Hot dog ketchup kan förstöra dina kort. Det finns tre särskilt populära baseball kortspel, beskrivande namngiven för den typ av spel som är inblandat. De inkluderar flip, kasta och färger. Flipping Cards Det finns vissa färdigheter som du kan spendera många timmar som perfektar i barndomen, som är helt meningslösa när du växer upp. Flip-kort var en gång på toppen av listan, en kritisk barndomskunskap som inte har någon plats i vuxnasvärlden. Det är en aktivitet som kan göras av någon, men för att bli bra krävs finess och en riktigt subtil touch. Reglerna är enkla från en stående position, den första spelaren tar ett kort, håller det längs sidan och sedan släpper det med golvet på golvet. Den landar, med bilden uppåt (huvuden) eller statistiken vänd uppåt (svansar). Den andra spelaren vänder sedan och försöker matcha kortet. Om de matchar (båda huvuden eller båda svansarna) vinner spelaren 2 korten, om de inte matchade går korten till spelare 1. Slå kort, ett av de mer populära spelen. Nu finns det ingen regel som kräver endast 1 kort per runda. I själva verket brukade det vara vanligare att 3-5 kort kastas av den första spelaren och matchas sedan av samma antal kort av hans motståndare. Spelare kan välja att vinna eller förlora på individuellt kort (det här kasta är att matcha kort 1, det här kasta för kort 2 osv.) Eller hela krukan (du har 4 huvuden och 1 svans, om jag upprepar den konfigurationen, jag få alla kort, om jag slänger något annat som 3 huvuden och 2 svansar vinner du allt). Spelare växlar som kastar det första kortet och som matchar. Tossing Cards Här är ett annat spel som kräver en subtil touch. Överallt från två till fem eller så kan deltagare spela i taget. I det här spelet är målet att få ditt kort närmare väggen än någon av dina motståndare. I princip har det vissa likheter med shuffleboard, bocci eller hästskor i den placeringen är nyckeln och du kan slå av dina motståndare kasta. Spelarna bestämmer hur många kort som ska användas per runda och markera en linje ett rimligt avstånd från väggen (ungefär 6-12 fot). Står bakom linjen, kastar den första spelaren sin grupp kort (en i taget) mot väggen. Nästa spelare går sedan och kastar sina kort, sedan nästa spelare, etc. Idealiskt kan du få ett kort så nära att det faktiskt lutar sig mot väggen. Självklart, om din motståndare är bra och går efter dig, kan heshe slå ner och potentiellt landa ännu närmare. Spelaren vars kort är närmast väggen vinner alla kort som kastas under den rundan. Ett av de tidigaste baseballkorten. Se Bibliotekets kongresssida för mer info. Varje år förändras baseballkortens grundläggande utseende för att presentera ängsliga konsumenter med en ny stil och design. Oavsett det nya utseendet, skulle kortets delar, såsom lagnamn eller spelarposition, vanligtvis göras i en distinkt färg och färgen skulle variera per lag. Det kan finnas två lag vars namn var inramat i rött, två i blått, två i grönt, etc. Alla medlemmar i laget skulle ha samma kortfärg. Reglerna för färger liknar det klassiska krigsspelet (där spelarna använder ett vanligt kortspel) bara ännu enklare Varje spelare börjar med ett kort kort, även i siffror. Den första spelaren vrider över sitt övre kort och håller den med ansiktet uppåt. Kanske lagfärgen är röd. Nästa spelare vänder sedan över sitt bästa kort och placerar det på toppen av de andra spelarna. Om färgen matchar (i det här fallet, om det är rött), vinner 2: a spelaren, tar båda korten och placerar dem längst ner på däcken, om kortet inte matchar (kanske det är blått), den första spelaren då vänder över sitt nästa kort och placerar det på högen. Om det matchar föregående kort, vinner han potten, om inte, vänder den andra spelaren sitt nästa kort. Det här spelet fortsätter tills de två bästa korten matchar. En grupp kort i en enskild kruka eller runda kan bli ganska stor innan två matchande kort slår. Om efter att ha startat rundan går en spelare av kort, drar han den undre delen av stapeln och placerar den på toppen medan den andra spelaren fortsätter att lägga till kort från sitt eget däck. Om spelaren utan kort lämnar förlorar denna sista omgång, slutar spelet (såvida det inte är klart att han kan övertyga någon om att låna honom kort för att fortsätta en annan omgång). Tillbaka i de gamla dagarna fortsatte spelarna vanligtvis att spela tills en sprang ur kort eller någon var tvungen att gå på kvällen. Copyright copy2017 Streetplay. Användning, återutsändning eller duplicering av någon del av denna webbplats (om inte annat anges) utan tillstånd från Streetplay är förbjudet.
Comments
Post a Comment